11.10.06

Sjukdom og sjukdom

Eg bryggjer på ei krimsjuka; hosten kjem med jamne millomrom og det renn i nasen. Hev teke ei livsstoffpilla og skal leggja meg no, vonar det hjelper, for eg skal spela i tvo gravferder i morgon.

Men um eg hostar litt, er det inkje mot den sjukdomen som jordi er råka av – global uppvarming. No hev eg nett lese gjenom den nyaste boki hans George Monbiot, HEAT: how to stop the planet burning, der han både syner kvifor rike land må kutta klimagassutsleppi sine med 90 %, og korleîs det kann gjerast, med Storbretland som døme. Som det meste frå den kanten er boki sers gjenomtenkt og byggjer, etter kva eg kann sjå, på traust vitskap. Eg rår dykk alle å lesa henne. Elles gleder eg meg til å likna HEAT med det Lågutsleppsutvalet hev kome fram til, når eg fær sett meg inn i rapporten deira.

1 kommentar:

time-timerus sa...

Heyhey!
Se kem me fant her! :D

Konge!